CINTA BeLuM lAgI cInTa CiNtA SeLAgI SeLaGi BeLuM dIlAfAzKaN...
CINTA IbArAt TiTiSaN AiR yAnG jAtUh PaDa BaTu..
HaTi YaNg KeRaS BiSa DiLeMbUtKaN dEnGaN cInTa..

Friday, April 2, 2010

bagaimana akhirnya saya bertudung

hello hello..

jumaat lalu:
i walk there and there in pss, searching 4 a good book 4 me ;P
after a while...
kyaaaaa~ i found one..Bagaimana Akhirnya Saya Bertudung..huh~
best! bagaimana orang yang x pakai tudung pakai tudung..
wahwah...antara ayat2 nye:

"saya pernah berdoa dan berteleku di depan patung jesus"(ZAI)
"saya dituduh bertudung kononnya disebabkan saya sudah hamil sebelum nikah"(NORAINI)

Alhamdulillah sekarang saya masih memakai tudung..syukur~
sebagai muslim kita harus tutup aurat kita...
kita tidak disuruh memakai tudung tetapi disuruh menutup aurat..
ape seksaan bagi siapa yg mendedahkan rambut mereka??
mereka akan digantung kaki ke atas dalam keadaan menggelegak kepalanya..
gerun bukan..ada hadis yang mengatakan bahawa setiap helai rambut yang terdedah kita akan diseksa selama 60 thun di dalam neraka..
renung2lah dan selamat beramal!

kepada semua wanita yang saya sayang(kwn2ku, keluargaku,guruku):
aku sentiasa doa yang terbaik untuk mu dan sentiasa mengharap kamu mendapat hidayah dari Allah dan meninggal dalam keadaan beriman kepada Allah...
:)

0 comments: